Pim wordt 7

17 maart 2019 - Kâmpôt, Cambodja

Gisteren werd Pim 7! Die verjaardag vierden we in Kampot. Pim met een brownie, slagroom en bol chocoladeijs (haar lekkerste ontbijt ooit!) en een grote chocoladetaart tijdens onze bootcruise op De Kampot River. Voor we vertrokken, was Pim er niet blij mee dat ze niet thuis kon verjaren. Maar ondertussen is het haar 'leukste verjaardag ooit'. Het effect van chocolade wanneer je het niet verwacht...

1. Ine Herten:
    17 maart 2019
    Een verjaardag mét chocolade is altijd een topper! Waar je ook bent 😉 Dikke knuffels voor mijn liefste birthdaygirl 😘😘😘
  2. Sourbron Liesbet:
    17 maart 2019
    Wat een chique verjaardagstaart! Proficiat met je 7 jaar, Pim!
  3. Sam, Leen, Jelle en Fiene:
    Gelukkige verjaardag, Pim!
  4. Lydia:
    17 maart 2019
    Amai, Pim! Chocolade als ontbijt! Dat is pas een fijne verjaardag! Geniet nog van de mooie reis!
  5. Kathleen en Merel:
    18 maart 2019
    Gelukkige verjaardag, lieve Pim! Hipperdepip HOERAAA! Merel wil trouwens ook wel zo'n mooie taart voor haar verjaardag! Wat een leuke avonturen beleven jullie daar allemaal. Groetjes voor de hele bende daar!
  6. Verena, Yannick en Sofie:
    19 maart 2019
    Een super leuke verjaardag gewenst, Pim!! Hip hip hoera!! Dikke knuffel van Verena xxx
  7. Van.steenwinkel:
    19 maart 2019
    Hallo Pim een leuke verjaardag gewenst van Ghis en Ernest
    Het is wel wat laat maar liever laat dan nooit
    Groetjes aan Billie en Mama en Papa
    Tot de volgende
  8. Roeland Keppens:
    20 maart 2019
    Gelukkige verjaardag Pim! Het zag er gezellig uit op "je leukste verjaardag ooit". Nog veel plezier allemaal en tot binnenkort.
  9. Koen, Sofie en Bas:
    20 maart 2019
    Ook van ons nog dikke zoenen voor Pim! 😘😘😘 En nog veel plezier op jullie trip!
  10. Nand & Toon:
    Dag lieve Pim
    Hoe gaat het met jou? Die taart zag er lekker uit! Jij bent precies op een echt avontuur, zo cool! Nog een knuffel voor je verjaardag van ons alle 2. XX