1 april by Billie en  Pim + Vinh Moc

1 april 2019 - Vĩnh Thạch, Vietnam

Vandaag was het 1 april. Mama en papa hebben een vreselijke grap uit gehaald. Weet je wat de grap was? Mama kreeg telefoon van de zogezegde president van Vietnam. En hij vroeg hoe oud we waren. Toen moesten we naar beneden omdat de zogezegde president ons wilde ontmoeten omdat we zo’n mooie blog over Vietnam schreven. Beneden zei papa dat de zogezegde president op het terras zat. Maar hij zat er niet. Dan zei papa dat we gauw naar de poort moesten lopen. Omdat hij naar zijn auto zou gelopen zijn. Dan zagen we een geheimzinig briefje. Papa zei  dat we op de achterkant moesten kijken. En wat stond er op de achterkant een 1april vis !!!!!!!! Maar we hebben nog een flinke mop voor ze in petto!

By the way: vandaag bezochten we de tunnels van Vinh Moc (drie etages tot 23 meter diep), de 17de breedtegraad (= de voormalige grens tussen Noord- en Zuid-Vietnam) en een oorlogskerkhof voor Vietcongstrijders. We hebben er een filmpje over gemaakt.

1. Oma Anja en opa Fons:
    1 april 2019
    Goed beetgenomen. Laat weten welke grap jullie uitgehaald hebben en of ze gelukt is.of jullie grap gelukt is!
    De tunnels en het oorlogskerkhof lijken wel indrukwekkend!